Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Jobb, ungdomsmöte i kyrkan, sjukt nice kväll!

Av Joel van der Eerden - 2 april 2011 03:13

Hej, nu har man då äntligen kommit hem efter att varit på Jobbet, på ungdomsmöte i kyrkan och sist men inte minst stått och delat ut våfflor i Uddevalla till allmänt trevligt (fulla och ej fulla) folk!


Detta är det jag brukar göra en vanlig fredagkväll/natt.


I morses gick jag upp ca. 06.00 och åt fukost sen bar det av ner till Göteborg där jag jobbar som försäljare av tvätt och rengöringsprodukter!

Detta gör jag på ett kontor som ligger i södra Göteborg i ett område som heter Kallebeck!


När jag slutat kl 15.00 åker jag ner till Centralstationen i Göteborg och missar mitt tåg med 2 minuter, fick vänta 50 minuter ca. innan det kom en buss som jag kunde åka med!


Sen var det då ungdomsmöte i kyrkan, ovanligt lite folk måste jag säga, ni som inte var där missade något riktigt bra!!!

Grant pratade om evangelisation och det var nog en av dom bästa undervisningarna jag hört på länge! Jag, David, Kaleb och Gabriel ledde lovsången, och jag måste säga att det var kul att spela med iallafall halva gamla goa Gänget!

Sen bar det av till kyrkornas gemensamma café i Uddevalla, Saron! Där det blev kvällsfika eller kvällsmat för min del!

Sen så fixade några iordning för att gå ut och dela ut massa goda våfflor!

det måste jag säga är en av höjdpungterna på hela veckan, att stå och representera kyrkorna i Uddevalla och göra folk glada och även få några bra samtal då och då!


Men det är nog allt jag hinner skriva nu!

återkommer inom kort!


God Bless

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joel van der Eerden - 9 november 2011 01:32

Nu var det fruktansvärt länge sedan jag skrev något! Det senaste är väl att jag fått ett vikariat på Uddevalla sjukhus, som Undersköterska/skötare på akuten, detta vikariat är 6 månader med ev. förlängning, och det är på 100%, jag tackar ingen anna...

Av Joel van der Eerden - 19 maj 2011 15:36

Jaha, nu sitter jag här igen och skriver! Kanske inte har något intressant att skriva om, men just nu sitter jag och planerar lite för lovsången på ungdomsmnötet den 27.e maj som jag har hand om!   Men ikväll är det annat som händer! Först kl...

Av Joel van der Eerden - 10 april 2011 22:20

En underbar helg har passerat! det började med besök i Bäve Kyrka i Uddevalla där det var rockcafé, Peter Auri spelade och sjöng lite för oss som var där, riktigt trevlig kille! Enkla låtar med underbart grym sångröst till, satt gött som start på...

Av Joel van der Eerden - 8 april 2011 15:15

Då var det fredag, ikväll händer inte så mycket ska endast åka till Bäve Kyrka och vara med på rockcafé där! ni som läser detta och inte har nått annat vettigt för er kan ju hänga på, ni andra får ha en bra kväll iallafall och sup inte för mycket! ...

Av Joel van der Eerden - 4 april 2011 00:45

Ja då börjar jag iallafall räkna ner, det är på lördag det händer! IDOL AUDITION I GÖTEBORG 2011!!! Jag ska dit som många andra, hoppas det går bra som många andra och vill vinna som många andra, det kommer bli tufft ... :P   Men, jag ser någ...

Presentation


Joel är en go grabb som älskar musik och sport!

Translate!

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tyck Till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards