Alla inlägg den 9 november 2011

Av Joel van der Eerden - 9 november 2011 01:32

Nu var det fruktansvärt länge sedan jag skrev något!

Det senaste är väl att jag fått ett vikariat på Uddevalla sjukhus, som Undersköterska/skötare på akuten, detta vikariat är 6 månader med ev. förlängning, och det är på 100%, jag tackar ingen annan är min Herre Jesus för detta jobb, har bett om att kunna få en fast inkomst hela sommaren!!!


Sen sökte jag ju till The Voice Sverige, vilket gjorde att jag kom vidare från första rundan men inte från andra rundan, så tyvärr, kommer inte uppträda inför jurryn!!!

Vad händer mer då?

Jag kommer, torsdagen den 24 november att ha party hos mig för det är ju så att jag fyllt 21 år, känner mig nästan som en gammal gube nu alltså!
Sen dagen efter, fredagen den 25 november har jag en spelning i Bäve kyrka, på deras rock-café!! Kommer bli awsome!!

Jag och min flickvän är fortfarande ihop, hon kommer antagligen flytta till västkusten nästa höst och börja plugga där!  Jag själv har funderingar på att just nästa höst flytta till uppsala för att gå LOBC - Livets Ords Bibel Center! det är en bibelskola som är 1 år långt! och vad skulle jag gå om inte musik inriktningen???

Hoppas jag kommer kunna skriva oftare nu när jag kommit på att jag har blogg!! :-P


God bless 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Joel är en go grabb som älskar musik och sport!

Translate!

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tyck Till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards